Bez pracy nie ma kołaczy, czyli działalność blogera na co dzień

Maj powitał nas w Zakopanem. Spędziliśmy tam cały tydzień leżąc brzuchami do góry, czytając książki, chodząc po górach i dolinach, pływając z Gabi w basenie. Naładowaliśmy baterie na kolejne intensywne miesiące w pracy. Ale taka praca to sama przyjemność 🙂

Ktoś kiedyś powiedział: „Jeśli nie chcesz przepracować w życiu ani jednego dnia rób to, co kochasz”. Tak właśnie traktuję blogowanie – uwielbiam pisać notki na bloga, odwiedzać i recenzować nowe miejsca, spotykać ciekawych ludzi i dzielić się z Wami swoimi przemyśleniami na temat rodzicielstwa. Mogłabym to robić 24/7  i czasami nawet w weekendy zasiadam do komputera, żeby coś napisać – oczywiście pod warunkiem, że Gabi już śpi. Rodzina była, jest i będzie dla mnie zawsze na pierwszy miejscu – na równi z samorealizacją oczywiście.

Jednak moje blogowanie już dawno przestało być tylko siedzeniem przed komputerem. Jestem aktywna i otwarta na nowe doświadczenia, więc z chęcią korzystam z różnych zaproszeń oraz propozycji. Przeznaczenie o tym wie i dlatego początek roku przygotował dla mnie nowe wyzwanie – prelekcje. Pod koniec stycznia mogliście spotkać nas na Czwartku Social Media w Szczecinie. Do dziś z szybszym biciem serca wspominam spotkanie w szczecińskim klubie, bo to był pierwszy raz, kiedy razem z Kubą stanęłam przed obcymi ludźmi i opowiadaliśmy o nas, o blogu, o początkach naszej pasji, o innym sposobie na życie, o spełnianiu się jako rodzice i pracowaniu biurko w biurko w domu. Prelekcja miała trwać 30 minut – trwała blisko 1 godz. 30 minut, było o czym opowiadać…

Dziś z wielką przyjemnością i zarazem z dumą mogę powiedzieć, że parę tygodni temu zostaliśmy zaproszeni do Warszawy jako prelegenci na trzecią edycję Kids&Family Marketing Day i już 27. maja będziecie mogli wysłuchać naszej prelekcji na temat kreatywnych kampanii w blogosferze parentingowej. Wydarzenie skierowane jest do marketerów odpowiedzialnych za promocję marek w swoich firmach. Event zaplanowany jest dla około 100 – 120 osób z rynku B2B. Mamy nadzieję na pełne nowych doświadczeń spotkanie z ludźmi z „tej drugiej strony”. Kuba, przygotowując prezentację, chce zawrzeć w niej pigułkę wiedzy o tym jak kreatywnie i nieszablonowo wykorzystywać w komunikatach komercyjnych blogi z naszej dziedziny, czyli szeroko rozumiane blogi rodziców. Mamy nadzieję, że ta konferencja będzie doskonałym polem do wymiany doświadczeń i spostrzeżeń na linii marka-bloger.

kids foto

Konferencja odbędzie się w hotelu Sound Garden. Ma wielką salę, przepiękne nowoczesne wnętrze, a ja byłam tam razem z Kubą pół roku temu, dokładnie 4 października 2014 r. na Wykładzie Motywacyjnym Łukasza Jakóbiaka autora 20metrow.pl jako słuchacz – w duchu marząc, by kiedyś móc stanąć tak, jak Łukasz i mówić o tym, co kocham! I dokładnie za trzy tygodnie moje marzenie się ziści!

Ale na tym nie koniec. 16. czerwca zobaczycie nas w Katowicach na konferencji dla blogerów bloSilesia, gdzie na scenie staniemy obok polskich topowych blogerów, a mówić będziemy o nowych narzędziach w pracy blogera dla ponad 100 osób!

Czy to cały czas blogowanie czy już coś więcej?

Sky is the limit

A ja mam wielki apetyt na życie po swojemu!

I na deser media tradycyjne. Wywiad nie mój, ale z Moim Mężem – biegnijcie do kiosków po wydanie specjalne „Mamo, to ja” czyli nr 2/2015 „Tato, to ja”. Ja mam już swój egzemplarz w domu – wywiad wytnę i włożę do ramki 😉

DSC_4185

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.