Podróże, praca, relaks – w najnowszej kolekcji marki Medicine

Czujecie już wiosnę w powietrzu? U nas dziś ponownie cały dzień grzało słońce, a termometr wskazywał 10 st. C. Mam nadzieję, że będzie coraz cieplej, zrzucimy grube ciuchy, a założymy letnie zestawy. Oto, co na sezon wiosna-lato 2015 przygotowała dla nas marka Medicine.

Bardzo lubię kiedy kobieta wygląda kobieco, a mężczyzna po prostu jak facet. Lubię sukienki, spódniczki, obcisłe spodnie, ale również szerokie bluzy czy dżinsy typu boyfriend. Do tego cenię sobie niebanalne kroje, ciekawe kolory i nowe połączenia w mojej szafie, dlatego dziś prezentuję Wam nową kolekcję marki Medicine. Zdjęcia do najnowszej kolekcji wiosna lato 2015 zostały zrobione na hiszpańskiej wyspie Fuerteventura, która należy do archipelagu Wysp Kanaryjskich. Piękne plaże, pustynny krajobraz i masywy wulkaniczne, tworzą niezwykłe tło, które oddaje klimat kolekcji.

Medicine, najnowszą kolekcję, dzieli na trzy wiodące linie, które w ciągu sezonu przeplatają się i są uzupełniane o kolejne, dostosowane do pory roku, asortymenty oraz kolory:

  1. Jako pierwsza na uwagę zasługuje linia inspirowana szeroko pojętymi podróżami.
  2. Kolejna odsłona kolekcji ma zdecydowanie rockowy charakter. Uzupełnia ją kolekcja t-shirtów z grafikami autorstwa Rafała Wechterowicza, grafika współpracującego z wieloma światowej sławy muzykami. Specjalnością Medicine są minikolekcje t-shirtów. Tym razem jest to kolekcja autorstwa Zuzy Krajewskiej i Bartka Wieczorka, fotografów odpowiedzialnych za wszystkie sesje wizerunkowe Medicine. Fotoprinty łączy tematyka „Love”, która idealnie wpisuje się w klimat nadchodzących walentynek.
  3. Oraz linia, dzięki której możemy zestawić sylwetki do pracy. Nie jest to jednak sztywny dress code, lecz kwintesencja miejskiego stylu współczesnych 25–35-latków.

Wiosenno-letniej kolekcji Medicine towarzyszy kampania reklamowa ze zdjęciami Zuzy Krajewskiej i Bartka Wieczorka.

zuza i bartek

Twórczość Zuzy Krajewskiej i Bartka Wieczorka określa świadome balansowanie na granicy, ciągłe wymykanie się definicjom i zwodzenie odbiorcy – niepewnego, z czym właściwie ma do czynienia. Ich zdjęcia wyróżnia wnikliwa obserwacja kultury masowej. Swoimi pracami w ironiczny sposób komentują rzeczywistość, kreowaną przez tabloidy. Ale też przełamują konwencjonalne podziały wytyczone między fotografią komercyjną, reklamową i artystyczną.

W najnowszej kolekcji zachwycają mnie niebanalne grafiki na t-shirtach, fajne koszule, sukienki oraz kombinezony – zawsze je lubiłam, ale rok temu urzekły mnie jeszcze bardziej 🙂 Nie wiem, jak Wy, ale ja już nie mogę doczekać się lata!

Kolekcja dostępna od lutego 2015 w salonach stacjonarnych i w sklepie on-line www.wearmedicine.com

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 12 13 14

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.