InstaKraków

Dziś Kraków był podwójnie piękny, bo piękny tym, co zawsze a dziś dodatkowo iście letnią pogodą.

Zanim wyruszyliśmy zwiedzać miasto wjechaliśmy na siódme piętro hotelu, gdzie z tarasu Cafe Oranżeria zachwyciła nas panorama Krakowa. Dobre śniadanie to gwarancja dobrego dnia.

Po śniadaniu czas na zwiedzanie. Rozpoczęliśmy od Smoka Wawelskiego.

Zawsze chciałam zobaczyć Kraków z perspektywy Wisły. Serdecznie polecam. Przyjemność trwała ok. 30 min., koszt 15 zł za osobę.

Stara Zajezdnia na Kazimierzu. Miejsce o postindustrialnym klimacie.

Uwielbiam murale! Nie mogłam przejść obojętnie. Taka sztuka mnie zachwyca.

Kuba marzył o takim burgerze. Wielkość XXL, nazwa w menu: Arnold.

Prawdziwy turysta: okular na głowie, aparat na ramieniu, mapa w ręce. Idziemy dalej.

Ulica Grodzka w Krakowie i jej wyjątkowe elementy architektury.

Kościół Św. Piotra i Pawła.

Jedna z naszych ulubionych jadłodajni Bar Mleczny Pod Temidą.

Jarmark Rzemiosła na krakowskim Rynku a na scenie coś w rodzaju “Koko koko, euro spoko”.

A przy okazji zajrzeliśmy do Klubu Pod Jaszczurami, gdzie odbywał się Orange Blog Talks Taste.

• Anonymous

a gdzie najmniejsza Pana, mam nadzieję że była z wami i zwiedzała

A gdzie Gabi?

• Gabi była w tym czasie z dziadkami w domu a my pierwszy raz od dawna przespaliśmy całą noc i obudziliśmy się dopiero o 10:00 🙂

• Anonymous

wycieczka fajna, ale powiem szczerze według mnie to największy błąd Rodziców, mając dziecko zostawiać je na Weekend u Rodziców, a samemu jechać się bawić
      czytam waszego bloga od dawna i podobało mi się to że mała wszędzie z wami jezdziła do teraz…

• Droga do Krakowa w jedną stronę to 4 godz. Gabi w samochodzie już nie śpi – jest na takim etapie, kiedy bardziej ceni wolność (lubi dużo raczkować) i aktywność niż siedzieć w jednym miejscu przypięta pasami.
      Nie zostawiam dziecka w domu dlatego, że mam takie widzimisię, ale dlatego, że tak będzie dla niej najlepiej.
      Takie postępowanie może zrozumieć tylko rodzic, który ma dziecko na etapie raczkowania i poznawania świata.

Poza tym uważam, że rodzic też ma prawo “odpocząć” od dziecka 🙂
      Znajomi rodzice zostawiają dzieci po 6 mies. życia na tydzień czy dwa z dziadkami a sami jadą poleżeć na plaży. Myślę, że dwa dni (jedna noc) dla dziecka bez rodziców a z kochającymi dziadkami, to nie jest żadna straszna rzecz 🙂

• Sory, ale mdli mnie od tych matko polkowych filozofii, które zakładają siedzenie z dzieckiem non stop bez prawa czasu dla siebie. Bardzo współczuję braku życia poza dzieckiem, ciekawe czy ono za 20 lat będzie chciało zabierać rodziców na każdy weekend ze swoimi znajomymi.

• Anonymous

no ok twoje zdanie, ale jestem tez matą chłopca 4 latka, i prawie rocznych bliźniaków
      i obojętnie czy jedziemy 20 czy 200 czy 500km Dzieci jadą z nami zwiedzać, nie wyobrażam zostawić sobie takie małe dziecko u dziadków,

• Chcesz jeździć z dziećmi? Proszę bardzo!
      Nie masz prawa mnie oceniać. A jak chcesz sobie hejtować to zapraszam na inne blogi.

• No bez przesady. Każdy ma prawo do odpoczynku, nawet rodzice. A co w złego w tym, że zostawia się dziecko pod dobrą opieką i spędza czas tylko we dwoje? Ja nie wyobrażam sobie np. zostawić swojego synka na dłużej albo na noc z dziadkami bo nie potrafię się z nim rozstać na tak długo. Ale mam nadzieję, że “dorosnę” i do tego 🙂 bo pomału marzy mi się pójść z mężem na jakąś imprezę i wrócić nad ranem 🙂 To jest kwestia tego co rodzice potrzebują. My na początku też młodego targaliśmy wszędzie ze sobą, ale to jak był malutki. Teraz nawet większe zakupy z nim są bez sensu bo się z wózka chce wyrywać i raczkować po sklepie więc po co męczyć siebie i dziecko. Jak ktoś chce dzieci wozić wszędzie, to proszę bardzo. Nikt mu nie broni. A krytykowanie kogoś tylko dlatego, że coś robi inaczej, jest po prostu bez sensu.

• Coś ostatnio często ką zostawiacie. A szkoda. Takie wycieczki na pewno by jej się spodobały 🙂

• Owszem, na pewno taka wycieczka byłaby dla Gabi super przeżyciem. Jednak kiedy będzie miała 2 czy 3 latka nie przestaniemy jeździć i odwiedzać takich miejsc, więc będzie miała jeszcze niejedną szansę (i bardziej świadomie) poznać kawał świata ze “starymi”. A podczas tego wyjazdu mieliśmy też zaplanowane spotkanie na Orange Blog Talks – 6 godzin prelekcji i prezentacji. A cały pobyt w Krk to w sumie tylko doba! Lepiej z Małą wybrać się na dłuższy zaplanowany pobyt gdzieś niż tak na szybko dziecko męczyć.

• Uwielbiam oglądać te wasze wycieczki ;D zawsze jecie dobre śniadanie 😛

• no właśnie! Marysiu następnym razem jak będziecie w Krakowie na śniadanie polecam Nova Resto Bar na Kazimierzu, pyszne, dużo, świeże soki i świetne ceny.

• Anonymous

trochę sami sobie zaprzeczacie: “propagujemy ideę, że wszędzie dziecko zabieramy ze sobą”
    a tu co chwilę czytam, że mała z dziadkami, ok niech zostaje, raczkuje, tylko nie oszukujcie czytelników wybujałymi i nie mającymi nic wspólnego z prawdą tekstami…to nie jest fair

super ze czasami rodzice wyskakuja sami. to dobrze dla zwiazku a dziecku zadna krzywda sie nie dzieje. no i moze wroci namietnosc Marysiu o ktorej braku po urodzeniu Malej kiedys pisalas

• Nie rozumiem tych negatywnych komentarzy. Każdy rodzic ma prawo wybrać się gdzieś bez dziecka, nawet jeśli propaguje zasadę “wszędzie z dzieckiem”. Sama mam dziecko które chodzi i nie bardzo ma ochotę jeździć autem, bo “fajniej byłoby połazić”, a tym bardziej w dalsze podróże. Poza tym i tak Gabi za wiele nie zapamiętałaby z wyjazdu, więc lepiej wybrać się z nią jak będzie starsza i będzie miała z tego frajdę.
    Tak trzymajcie:)

• A ja Wam trochę zazdroszczę i rozumiem. Kocham swojego Synka ponad życie.
    Żeby była jasność nie zazdroszczę wycieczki, a tej PRZESPANEJ nocy 😉 i spania do 10. Och jak zazdroszczę 😉

• Kasia,

szczerze: to był prawdziwy luksus! Cała noc przespana, w łóżku do 10.00 a później pyszne hotelowe śniadanie 🙂 Ten weekend będziemy wspominać przez długi czas 🙂

• Pingback: Victor()

• Pingback: Jared()

• Pingback: karl()

• Pingback: Randall()

• Pingback: Ian()

• Pingback: Vanessa Smith()

• Pingback: free download google()

• Pingback: download mozilla()

• Pingback: java runtime()

• Pingback: java.com()

• Pingback: skype download()

• Pingback: skype free download()