Blog parentingowy pisany zarówno przez mamę i tatę. Prawdziwy parenting i lifestyle z dzieckiem. Początkowo ciążowy, teraz rodzinny.

Współpraca

Atrakcyjne marki i profesjonalne agencje zapraszamy do współpracy z najbardziej wpływowym blogiem parentingowym Oczekujac.pl!

 

Ranking Najbardziej Wpływowych Blogerów 2015, 2014 oraz 2013, wg jasonhunt.pl, dwa razy srebro, raz brąz.

MARIA I JAKUB PASKOWIE

Najbardziej wyraziści i najodważniejsi w kreowaniu opinii blogerzy parentingowi, którzy dobrą treść potrafią przekuć na niezłe zarobki, a przy tym zachować niepodrabialny styl.

 

maria i jakub paskowie

 

Masz pomysł lub chcesz poznać naszą koncepcję na promocję Twojej marki na Oczekujac.pl – napisz:

 

oczekujac (małpa) gmail.com

 

WAŻNE: na mejle odpowiadamy maksymalnie w ciągu 24 godzin, jeśli nie otrzymałeś odpowiedzi choćby potwierdzającej odczytanie wiadomości, to coś się musiało wydarzyć – może wiadomość trafiła do spamu… Spróbuj formy kontaktu przez IG lub FB. Dziękujemy!

www.instagram.com/oczekujac.pl/

www.facebook.com/Oczekujac

 

 

Ostatnio nasz blog parentingowy odwiedziło ponad 150.000 unikalnych użytkowników.

 

 


KAMPANIA NA BLOGU i SOCIAL MEDIA

Realizując kampanię u nas, otrzymujesz nie tylko komunikację w doskonałym medium o jasno określonej grupie odbiorców, dajemy Twojej marce również charyzmatycznych influencerów w osobach autorów bloga!

WYSTĄPIENIA PUBLICZNE

Poza wszelkimi formami promocji na blogu z przyjemnością poprowadzimy dla Ciebie prelekcje, prezentacje, warsztaty, szkolenie, weźmiemy udział w wystąpieniu publicznym. We wspólnie ustalonym zakresie tematycznym.

RESEARCH I DZIAŁANIA KREATYWNE W BLOGOSFERZE

Mamy duże, kilkuletnie doświadczenie w działaniach komercyjnych w blogosferze, które połączone z naszymi dotychczasowymi doświadczeniami zawodowymi poza Siecią (sprzedaż, marketing, zarządzanie) pozwala nam zaoferować skuteczne działania i wsparcie z zakresu organizacji kampanii komercyjnych na linii MARKA-AGENCJA-BLOGOSFERA. Stanowimy część blogosfery, jesteśmy w niej aktywni, “czujemy ją”, znamy realia i niuanse.

TESTOWANIE OBIEKTÓW HOTELOWYCH

Przyjmiemy zaproszenie i sprawdzimy Twoją ofertę dla rodzin i dzieci. A kiedy już my i nasze dzieci sprawdzą co dla nas masz, dostaniesz rzeczowy feedback, tak by twoje usługi osiągnęły jeszcze wyższy poziom. Szczegóły i zakres działań uzgadniamy indywidualnie.

 


SPOŁECZNOŚĆ

  • Blog – 150 ooo unikalnych użytkowników/miesiąc; 200 000 odsłon
  • Facebook – ponad 80 000 polskich, autentycznych fanów
  • Instagram – ponad 16 000 polskich, autentycznych followersów

 

Czytelnicy bloga Oczekujac.pl, według Google Analytics

  • 90% to kobiety
  • 10% to mężczyźni

Największa grupa wiekowa naszych czytelników to 25-34 lat (aż 63%). Druga grupa to czytelnicy w wieku 18-24 lat (17%), następnie 35-44 lata (14%)

 

 

Czytelnicy fanpage Oczekujac.pl na FACEBOOK

  • 98% to kobiety
  • 2% to mężczyźni

Największa grupa wiekowa na Facebooku to 25-34 lata (aż 60%). Druga grupa to 18-24 lata (29%), następnie 35-44 lata (8%). Nasi czytelnicy mieszkają w większości na terenie: Warszawy, Poznania, Krakowa, Wrocławia.

 

 

Obserwatorzy Oczekując INSTAGRAM

  • 90% to kobiety
  • 10% to mężczyźni

Największa grupa wiekowa to 25-34 lata (ponad 50%). Druga grupa to 18-24 lata (około 30%), następnie 35-44 lata.

Najpopularniejsze lokalizacje: WARSZAWA, POZNAŃ, WROCŁAW.

Najpopularniejszy kraj: POLSKA 88%.

 

Szczegółowe, bieżące statystyki przesyłamy na zapytanie ofertowe.

 


UDZIAŁ W WYDARZENIACH – PRELEGENCI

KIDS&FAMILY MARKETING DAY – autorska prezentacja i prelekcja na konferencji branżowej dla 150 marketerów pt. “Nie tylko kocyk. Blog parentingowy w niestandardowej kampanii kreatywnej”. Warszawa, maj 2015

CZWARTKOWE SPOTKANIA SOCIAL MEDIA SZCZECIN – autorska prezentacja i prelekcja dla ok. 100 osób, pt. “Oczekując na sukces. Nowicjusze w Social Media”. Szczecin, styczeń 2015

BLOG CONFERNECE POZNAŃ – udział w panelu na temat działalności charytatywnej w blogosferze. Poznań, czerwiec 2016

SPOTKANIE BLOGERÓW PARENTINGOWYCH – event integracyjny, Warszawa, maj 2013

WARSZTATY ZDROWIE I URODA – spotkanie edukacyjno-integracyjne, Warszawa, grudzień 2013

 


UDZIAŁ W WYDARZENIACH – UCZESTNICY

BLOG FORUM GDAŃSK – coroczna obecność 2013, 2014, 2015, 2016, 2017

SEE BLOGGERS – styczeń, lipiec 2015.

SMART LIVING. KONSUMENCKIE TRENDY PRZYSZŁOŚCI – udział w panelu i warsztatach na temat bieżących trendów konsumenckich wraz z przedstawicielami (ponad 50 osób) marketingu czołowych korporacji, marek i firm (m.in. Orange, P&G, ING, Maison, MillwardBrown, Orlen, Play, PayU, Pandora, Pure JATOMI Fitness) – maj 2015.

BLOG CONFERENCE POZNAŃ – czerwiec 2015, czerwic 2016

 


WYBRANE, DOTYCHCZAS ZREALIZOWANE KAMPANIE

 

MULTIKINO – całoroczne objęcie patronatem akcji Rodzina do Kina, wraz z serią wpisów recenzenckich i recenzji filmowych

PLAY-DOH – wpis promujący markę oraz stworzenie autorskiego contentu na fanpage marki w Polsce

ORSALIT – cykl wpisów edukacyjnych na temat odwodnienia u dzieci

McDONALD – wpis recenzujący edukacyjną aplikację mobilną dla dzieci

CETAPHIL – wpis o alergicznych reakcjach skóry i zapobieganiu im

CENEO – kampania promująca nową funkcję aplikacji Ceneo, zorganizowana przez nas sesja fotograficzna, akcja prowadzona również real-time w kanałach SM

DA VINCI LEARNING TELEWIZJA – cykl wpisów promujących telewizję popularno-naukową

APART – udział w evencie premiery kolekcji dla dzieci Apart by Disney

FORD POLSKA – pierwsza tak duża, złożona i angażująca kampania marki samochodowej w polskiej blogosferze – dwa miesiące działań na blogu, FB, instagramie, dedykowanym landingu. W tym nasza własna produkcja filmowa.

ORANGE – Kampania “12 KONWERGENTNYCH” – duża, złożona Kampania ORANGE, w ramach której zrealizowaliśmy profesjonalny film oraz pojawiliśmy się w advertorialach prasowych (tygodnik Wprost)

TEFAL – kampania “Żyj pełną parą!” Kampania promocyjno-edukacyjna na temat generatorów pary vs tradycyjne żelazko. Udział w evencie, relacja.

WEDEL – 1. kampania “Daj się zaskoczyć!” Nowa seria Karmellove – w ramach kampanii zrealizowaliśmy profesjonalny FILM, 2. promocja nowego segmentu produktów dla dzieci: Czekotubka i Ptasie Mleczko

PAMPERS – Event 1. Co zrobić, by dziecko spało spokojnie całą noc? Akademia Pampers. Event 2. Mali odkrywcy – duża swoboda. Udział w evencie, relacja po spotkaniu.

PHILIPS – Kampania 1. “Pij zdrowie!” Najnowsza sokowirówka – w ramach kampanii zrealizowaliśmy profesjonalny FILM promujący picie świeżo wyciskanych soków. Kampania 2. Philips Multicooker. Łatwość i wygoda. Szybkość. Pyszne jedzenie i KONKURS! Kampania 3. A Ty czego oczekujesz od ekspresu do kawy? FILM

ELECTROLUX – kampania “Zgrana Para”. Kampania promująca suszarkę do prania – seria wpisów opartych na naszym autorskim pomyśle

WYDAWNICTWO OTWARTE – Promocja książki “Położna” oraz nasz ekskluzywny wywiad z autorką – Jeanette Kalytą

WYDAWNICTWO OTWARTE – Promocja książki “Smak Miłości” i nasz ekskluzywny wywiad z autorką – Agnieszką Maciąg

NORDEA IKZE – kampania promocyjno-informująca na temat oszczędzania na emeryturę

FORD POLSKA – event dla mediów w Jastarni podczas Ford Kite Cup

MEDICINE EVERY DAY THERAPY – ambasadorzy i influencerzy marki odzieżowej

LIMANGO – wpis promujący OUTLET światowych marek dla dzieci i nie tylko, wraz z konkursem

D-LINK – wpis produktowy prezentujący nianię elektroniczną z kamerą

 

Napisz do nas i zróbmy coś wspólnie! 🙂