Współpraca blog parentingowy Oczekujac.pl
Współpraca blog parentingowy Oczekujac.pl
Atrakcyjne marki i profesjonalne agencje zapraszamy do współpracy z naszym blogiem dla mamy i taty!
jasonhunt.pl czyli Tomek Tomczyk napisał o nas:
MARIA I JAKUB PASKOWIE
Najbardziej wyraziści i najodważniejsi w kreowaniu opinii blogerzy parentingowi, którzy dobrą treść potrafią przekuć na niezłe zarobki, a przy tym zachować niepodrabialny styl.
Masz pomysł lub chcesz poznać naszą koncepcję na promocję Twojej marki na Oczekujac.pl – napisz:
oczekujac (małpa) gmail.com
WAŻNE: na mejle odpowiadamy maksymalnie w ciągu 24 godzin, jeśli nie otrzymałeś odpowiedzi choćby potwierdzającej odczytanie wiadomości, to coś się musiało wydarzyć – może wiadomość trafiła do spamu… Spróbuj formy kontaktu przez IG lub FB. Dziękujemy!
www.instagram.com/oczekujac.pl/
Ostatnio nasz blog parentingowy odwiedziło ponad 200.000 unikalnych użytkowników.
SPOŁECZNOŚĆ
- Blog 220.000 unikalnych użytkowników/miesiąc; 280.000
odsłon. - Jeden wpis na blogu generuje średnio około 20.000 odsłon.
- Średni czas spędzany na konkretnym wpisie: 4-8 minut.
- Facebook – PONAD 100.000 polskich, autentycznych polskich fanów
- Instagram – PONAD 50.000 polskich, autentycznych polskich followersów
Czytelnicy bloga Oczekujac.pl, według Google Analytics
- 90% to kobiety
- 10% to mężczyźni
Największa grupa wiekowa naszych czytelników to 25-34 lat (aż 63%). Druga grupa to czytelnicy w wieku 18-24 lat (17%), następnie 35-44 lata (14%)
Czytelnicy fanpage Oczekujac.pl na FACEBOOK
- 98% to kobiety
- 2% to mężczyźni
Największa grupa wiekowa na Facebooku to 25-34 lata (aż 60%). Druga grupa to 18-24 lata (29%), następnie 35-44 lata (8%). Nasi czytelnicy mieszkają w większości na terenie: Warszawy, Poznania, Krakowa, Wrocławia.
Obserwatorzy Oczekując INSTAGRAM
- 92% to kobiety
- 8% to mężczyźni
Największa grupa wiekowa to 25-34 lata (ponad 62%). Druga grupa to 18-24 lata (około 21%), następnie 35-44 lata (12%).
Najpopularniejsze lokalizacje: WARSZAWA, POZNAŃ, WROCŁAW.
Najpopularniejszy kraj: POLSKA 88%.
Szczegółowe, bieżące statystyki przesyłamy na zapytanie ofertowe.
KAMPANIA NA BLOGU i SOCIAL MEDIA
Realizując kampanię u nas, otrzymujesz nie tylko komunikację w doskonałym medium o jasno określonej grupie odbiorców, dajemy Twojej marce również charyzmatycznych influencerów w osobach autorów bloga!
WYSTĄPIENIA PUBLICZNE
Poza wszelkimi formami promocji na blogu z przyjemnością poprowadzimy dla Ciebie prelekcje, prezentacje, warsztaty, szkolenie, weźmiemy udział w wystąpieniu publicznym. We wspólnie ustalonym zakresie tematycznym.
RESEARCH I DZIAŁANIA KREATYWNE W BLOGOSFERZE
Mamy duże, kilkuletnie doświadczenie w działaniach komercyjnych w blogosferze, które połączone z naszymi dotychczasowymi doświadczeniami zawodowymi poza Siecią (sprzedaż, marketing, zarządzanie) pozwala nam zaoferować skuteczne działania i wsparcie z zakresu organizacji kampanii komercyjnych na linii MARKA-AGENCJA-BLOGOSFERA. Stanowimy część blogosfery, jesteśmy w niej aktywni, „czujemy ją”, znamy realia i niuanse.
TESTOWANIE OBIEKTÓW HOTELOWYCH
Przyjmiemy zaproszenie i sprawdzimy Twoją ofertę dla rodzin i dzieci. A kiedy już my i nasze dzieci sprawdzą co dla nas masz, dostaniesz rzeczowy feedback, tak by twoje usługi osiągnęły jeszcze wyższy poziom. Szczegóły i zakres działań uzgadniamy indywidualnie.
UDZIAŁ W WYDARZENIACH – PRELEGENCI
KIDS&FAMILY MARKETING DAY – autorska prezentacja i prelekcja na konferencji branżowej dla 150 marketerów pt. „Nie tylko kocyk. Blog parentingowy w niestandardowej kampanii kreatywnej”. Warszawa, maj 2015
CZWARTKOWE SPOTKANIA SOCIAL MEDIA SZCZECIN – autorska prezentacja i prelekcja dla ok. 100 osób, pt. „Oczekując na sukces. Nowicjusze w Social Media”. Szczecin, styczeń 2015
BLOG CONFERNECE POZNAŃ – udział w panelu na temat działalności charytatywnej w blogosferze. Poznań, czerwiec 2016
SPOTKANIE BLOGERÓW PARENTINGOWYCH – event integracyjny, Warszawa, maj 2013
WARSZTATY ZDROWIE I URODA – spotkanie edukacyjno-integracyjne, Warszawa, grudzień 2013
UDZIAŁ W WYDARZENIACH – UCZESTNICY
BLOG FORUM GDAŃSK – coroczna obecność 2013, 2014, 2015, 2016, 2017.
SEE BLOGGERS – styczeń, lipiec 2015.
SMART LIVING. KONSUMENCKIE TRENDY PRZYSZŁOŚCI – udział w panelu i warsztatach na temat bieżących trendów konsumenckich wraz z przedstawicielami (ponad 50 osób) marketingu czołowych korporacji, marek i firm (m.in. Orange, P&G, ING, Maison, MillwardBrown, Orlen, Play, PayU, Pandora, Pure JATOMI Fitness) – maj 2015.
BLOG CONFERENCE POZNAŃ – czerwiec 2015, czerwiec 2016.
WYBRANE, DOTYCHCZAS ZREALIZOWANE KAMPANIE
MULTIKINO – całoroczne objęcie patronatem akcji Rodzina do Kina, wraz z serią wpisów recenzenckich i recenzji filmowych
PLAY-DOH – wpis promujący markę oraz stworzenie autorskiego contentu na fanpage marki w Polsce
ORSALIT – cykl wpisów edukacyjnych na temat odwodnienia u dzieci
McDONALD – wpis recenzujący edukacyjną aplikację mobilną dla dzieci
CETAPHIL – wpis o alergicznych reakcjach skóry i zapobieganiu im
CENEO – kampania promująca nową funkcję aplikacji Ceneo, zorganizowana przez nas sesja fotograficzna, akcja prowadzona również real-time w kanałach SM
DA VINCI LEARNING TELEWIZJA – cykl wpisów promujących telewizję popularno-naukową
APART – udział w evencie premiery kolekcji dla dzieci Apart by Disney
FORD POLSKA – pierwsza tak duża, złożona i angażująca kampania marki samochodowej w polskiej blogosferze – dwa miesiące działań na blogu, FB, instagramie, dedykowanym landingu. W tym nasza własna produkcja filmowa.
ORANGE – Kampania „12 KONWERGENTNYCH” – duża, złożona Kampania ORANGE, w ramach której zrealizowaliśmy profesjonalny film oraz pojawiliśmy się w advertorialach prasowych (tygodnik Wprost)
TEFAL – kampania „Żyj pełną parą!” Kampania promocyjno-edukacyjna na temat generatorów pary vs tradycyjne żelazko. Udział w evencie, relacja.
WEDEL – 1. kampania „Daj się zaskoczyć!” Nowa seria Karmellove – w ramach kampanii zrealizowaliśmy profesjonalny FILM, 2. promocja nowego segmentu produktów dla dzieci: Czekotubka i Ptasie Mleczko
PAMPERS – Event 1. Co zrobić, by dziecko spało spokojnie całą noc? Akademia Pampers. Event 2. Mali odkrywcy – duża swoboda. Udział w evencie, relacja po spotkaniu.
PHILIPS – Kampania 1. „Pij zdrowie!” Najnowsza sokowirówka – w ramach kampanii zrealizowaliśmy profesjonalny FILM promujący picie świeżo wyciskanych soków. Kampania 2. Philips Multicooker. Łatwość i wygoda. Szybkość. Pyszne jedzenie i KONKURS! Kampania 3. A Ty czego oczekujesz od ekspresu do kawy? FILM
ELECTROLUX – kampania „Zgrana Para”. Kampania promująca suszarkę do prania – seria wpisów opartych na naszym autorskim pomyśle
WYDAWNICTWO OTWARTE – Promocja książki „Położna” oraz nasz ekskluzywny wywiad z autorką – Jeanette Kalytą
WYDAWNICTWO OTWARTE – Promocja książki „Smak Miłości” i nasz ekskluzywny wywiad z autorką – Agnieszką Maciąg
NORDEA IKZE – kampania promocyjno-informująca na temat oszczędzania na emeryturę
FORD POLSKA – event dla mediów w Jastarni podczas Ford Kite Cup
MEDICINE EVERY DAY THERAPY – ambasadorzy i influencerzy marki odzieżowej
LIMANGO – wpis promujący OUTLET światowych marek dla dzieci i nie tylko, wraz z konkursem
D-LINK – wpis produktowy prezentujący nianię elektroniczną z kamerą